Mar 27, 2011

Bursdag, Atlanta, Sol & Pannekaker



Tida har flydd forbi siden sist jeg skrev, da var jeg faktisk i tenåra... TIDA GÅR SÅ FORT! Forrige uke var jeg alt i fra en svensk sjarmis wingman på byen, til bursdagsbarn (hah) hos verts familien. Hos sistnevnte fikk jeg feira bursdag med svenske köttbullar, oreo-ostekake og jorbær. None too shabby, huh? Hele forrige uke tilbringte jeg i Atlanta med Christian, hvor vi kokkelerte norsk mat dagen lang. Blant annet risengrynsgrøt, tomatsuppe og pannekaker med jordbærsyltetøy sto på menyen. Var bursdagsuka si det! (Tror det faktisk skal bli godt å komme hjem snart, da jeg har hatt den samme drømmen 4 ganger i det siste; møtt på gardemoen med ferskt, ORDENTLIG brød med Norwegia. Jeg har vann i munnen, NAM!)


I tillegg fikk jeg både koselige skypesamtaler fra både kjæreste familien Fagerheim ,som hadde verta opp til selskap åkkesom med oreokake og alle hundene på plass, samt fra familien Chalk som hadde muffin med lys over dataskjermen. Teknologi kan være en finfin ting. Christian kommenterer forøvrig mye om dagen på at jeg starter de fleste setninger med "Back in the days..." Får håpe ikke en patetisk 20 års krise trenger seg på.


Soling i parken, sushi med venner og avslapning- vi har hatt en nok en herlig uke i storbyen! Flybillettene for neste stortur i mai er booka- Puerto Rico, watch out.


I morgen kommer Maren og Eivind til Millytown! Gleder meg masse! En ny spanande uke ahead.


Merete

No comments:

Post a Comment