Jul 13, 2011

Stockholm


Heisann! Da nærmer det seg to måneder siden jeg kom hjem, og livet handler om jobb og gjøremål. Jaja, det måtte vel komme. For å holde ut i fire måneder med dette bestemte jeg meg da for å ta 11 dager fri. Første stopp var Stockholm for midtsommer! 



Her var det kjempegodt å møte mine gode venner fra Georgia College igjen! Phoebe fløy hele veien fra Australia, og vi bodde med Diana i storbyen. Det var kjempekos å møte hverandre igjen, og vi hadde kjempefine dager med piknikk, god mat og godt drikke! Vi var ute på byen og hadde bryggekos. Dagen før jeg dro møtte vi også Mimmi fra skolen, og det ble gledeshyl i Stockholms gater.







Forøvrig så tror jeg folka ble sjokkert over hvor blakk jeg var, selv om jeg hadde advart dem, og de hadde jattet med. Det handler om prioritering, og jeg skal til Leeds! Til mat hadde jeg brød med nutella og banan fra morgen til kveld, og da de stakk på shopping ble til og med trikken for dyr, og jeg var fornøyd med noen sinnsykt gode treningsøkter. One legged squats guys... One legged squats! 


Etter tre gøye dager med mine skolevenner, reiste jeg til GRSP Ebba. Vi satt oppå verdens mest sjarmerende takterrasse ved leiligheten hennes og drakk vin og lo langt ut i natterstimene. Å, så mye jeg savner å være med folk jeg har lært å kjenne dette året i USA!





Håper alle har en fin sommer!

Merete

No comments:

Post a Comment