Dec 14, 2010

30,000 feet in the air!




Ja, da sitter Christian og jeg paa flyet til San Francisco med pretzels og boller. Tar visst hele 6 timer, men med internett og en hoeneblund eller to saa gaar det utmerket! Vi lander om en times tid, og gleder meg saa ENORMT! San Francisco baby! Vi skal bo veldig sentralt, saa vi skal nok faa pakka ned mye spennende i den kommende uka.

I gaar var vi paa Christmas Party til Atlanta Rotary Club, en fancy event, hvor vi fikk dolla oss opp. Maten var helt herlig, faar fremdeles vann i munnen, og vi fikk mingla og svingt oss litt rundt paa dansegulvet. Det er mange store karfolk i Rotary skal du vite, og jeg fikk hilst paa han som eier Airtran, det stoerste innenlandsflyselskapet i USA, som saa vennlig ga disse flybillettene til oss for hele... for ingenting faktisk. De var gratis. Lenge leve Rotary!

Bilder kommer i neste uka, forbred deg paa aa bli bombandert.

Edit: her er noen bilder fra Christmas Party.

 Merete

2 comments:

  1. Heldigriser - Down under er ingenting gratis, men mye og oppleve likevel:) Gleder meg til bilder.

    Mamma

    ReplyDelete
  2. Nei det er det neimen meg ikke I SF heller, saa tror det var kjekt de billettene var gratis. SF er herlig! Samme her- haaper du knipser litt I kenguruland mamsen. Din datter, Merete

    ReplyDelete