May 8, 2011

Last days at Georgia College



Igjen, tida flyr forbi! Siden sist har jeg hatt eksamener og flytta ut av college! Hovedprioritet har likevel vært å være masse med alle mine venner på college før avreise.

 Blant annet på torsdag hadde jeg en helt fantastisk avslutningsfest da alle på college gikk ut på byen.  Femte mai var nemlig Cinco de Mayo feiringen her, hvor amerikanere går ut og drikker tequila og spiser meksikansk. Perfekt! Jeg var på bursdagsfest hos en venn som fylte de store 23 og han hadde og vip rom på min yndlingsbar. Så med gode venner både på Chops og andre steder utover kvelden, samt en stor dose godt humør, kunne det ikke bli noe annet enn en fest som går i historieboka. 

På fredag var jeg på internasjonal på gjensyns fest- nok en gang en gøy kveld! På lørdag var jeg på Ansleys bestevenns graduationparty, og det var ordentlig gøy å få være med på den typisk amerikanske feiringa! Jeg tror jeg har brukt ordet gøy 10 ganger nå, men det har vært gøy.




Nå sitter jeg i Warner Robins hos min hostfamilie, dagene går med til å spise godt mat i tonnevis, pakke sammen saker, samt to dager til med bassengkos og kvalitetstid med Ansley! Blir bra. På torsdag reiser Christian og jeg til Puerto Rico sammen, og jeg gleder meg i massevis!!!  Vi skal koble heeelt av, og bare kose oss. 

Gardemoen 9.45, 19 mai. Vi sees snart!

Merete

No comments:

Post a Comment