May 1, 2011

A Little Help From My Friends


Da er jeg tilbake etter den siste helga med GRSP samling. På torsdag dura svenske Frida og jeg ned i den trofaste volvoen Svante til Callaway Gardens i Georgia til Rotary District Conference. Her levde vi GRSP studenter og rotarianere livet med herlig grillmat, bassengkos, strålende sol, pils og sang i massevis. Jeg dro på meg en kraftig forkjølelse, og lekasje i nesa og feber er ikke lett å stoppe, men det til tross har det vært en herlig helg. Torsdag til søndag var en massiv fest!



På søndag måtte vi si på gjensyn, noe som ikke er noe gøy. Mange av oss kommer til å møtes igjen snart, så det som er vondest er tanken på at dette året vi har hatt sammen er slutt. Det kunne ikke ha vært et bedre år. Utallige turer og opplevelser med verdens besteste folk. Femten av oss skal bo i UK neste år, så det blir gøy! Nå er det en uke igjen før jeg flytter ut av college, og flytting og eksamner er i gang. 

Nå er jeg klar for Puerto Rico, jeg er klar for å møte dere hjemme i Norge, spise kneip med Norwegia og ikke minst er jeg overlykkelig over skoleplassen i England til høsten. Sammen skal min kjære og jeg overta Leeds. Ren lykke!
  

PS: Har fått litt bekymringsmeldinger fra flere der hjemme angående tornadoer her. No worries, de har ikke slått til der jeg er og vi får tornadovarsler rett på mobilen hele tiden så vi kan gjemme oss i kjellere. Flottings!


PPS: Vil bare legge til at etter jeg skrev dette innlegget ble det offentligjort at Bin Laden er død, og folk har tatt med seg instrumenter ut, løper i gatene utenfor her og synger nasjonalsangen og roper USA, USA USA mens de lovpriser Bush sin krigføring! Vi har alle sett Obamas tale, men INGEN eksperter har uttalt seg enda. Bare intervjuer med patriotiske amerikanere som mener terrordagene er over og at justice er nå kommet på sin plass. Blir spennende å følge framover. 


Merete

No comments:

Post a Comment