Apr 24, 2011

Lovefest


Da er jeg tilbake fra en helt fantastisk helg i Atlanta. Alt begynte på torsdag da det ble storfeiring i Milledgeville da Ansley fylte 21 år. Etter koselig fest i leiligheta hennes stakk en vennegjeng av oss ut og rava vi på byen i barer og klubber til langt på natt. Kjempegøy å ha ha en ordentlig fest med alle, nå som skoleåret nærmer seg slutt.



Med litt lite nattesøvn farta jeg neste morgen til Atlanta, det var tid for en GRSP gathering/lovefest/pagan sacrifice. Hele 35 GRSPs samt, welshfolka Pete og Fiona, samlet seg i to GRSPs leiligheter i Atlanta, festivitetene kunne begynne. Lørdag var det steikende varm og vi samlet oss i Piedmont Park, en nydelig park hvor vi nøt frukt, spilte ultimate frisbee og absorberte sola. Så mange interessante og gøye folk, dagen kunne ikke slå feil. På kvelden reiste vi til et superkoselig distrikt, Little Five Points, og spiste på indisk restaurant og folk hadde det koselig både i jazzbarer og på Georgia State på kvelden. I dag tidlig tvingte vi oss opp, og tok turen i kirka til Martin Luther Kings kirke for litt gospelmusikk på påskemorgen før vi tok nok en tænning session i solveggen.






Dessverre så måtte mange av oss si på gjensyn da vi ikke kommer til å se hverandre igjen. Det er bisart og slo oss alle veldig hardt i dag. En vond følelse, mange av mine beste venner her fra mange land, og det er vanskelig når du ikke helt vet når du sees igjen. Nå må jeg bare se framover til en herlig helg med noen GRSPs neste helg før jeg flytter ut fra college og Christian og jeg rømmer til Puerto Rico.  




Har fått bildeoppdateringer fra påskeværet på Svartungen, og ser neimen ikke ut som det er noe verre der. Håper alle har hatt en kjempefin påske!

Merete


No comments:

Post a Comment