Apr 18, 2011

Stone Mountain


Forrige helg reiste jeg inn til Atlanta, og fikk møte Christians bestevenn Peter fra Wales. Kjernekar så klart. På torsdag stakk vi ut på en tak topp for en koselig svingom, og med panoramautsikt over Atlanta på kveldstid og godt selskap hadde vi en kjempefin kveld. På fredag reiste Welshgutta, skotske Doogle Duthie, Hallveig Hattifnatt og undertegnede til Stone Mountain. Her var vi hele helga, og bodde hos C’s vertsfamilie. Ikke noe er som yoga/pilates på toppen av et lite fjell. 



På kvelden koste vi oss med filmkos, hjemmelaga sjokolade og utendørs lasershow. En ordentlig kosekveld. Helga har vært skikkelig koselig rett og slett. I tillegg fant jeg maskotene Kristin og Håkon samt en ekte norsk ullgenser hos Christians vertsfamilie- jeg ble helt fanatisk, og var kjempevarm hele helga. Jeg glemte for øvrig kameraet mitt denne helga, så mobilen sto for knipsinga.




Nå er jeg tilbake til GCSU, og har noen dager før jeg tar en liten feiring med Ansley og så setter farten innover til Atlanta igjen for en kaotisk GRSP helg. 35 mennesker 4 dager i to leiligheter på hver sin side av byen. Knas!

Merete 

No comments:

Post a Comment