Apr 11, 2011

GRSP goes Cumberland Island



Denne helga samlet 30 GRSP studenter seg på en buss, og reiste 6 timer nedover mot Florida grensa. Tjohooo! Vi var på en øy, Cumberland Island, et sted med hvite sanddyner, palmetrær og jungelliknende natur, samt VILLhester som løp rundt oss. Været var herlig, og alle ble utslitte. Spesielt oss som løpte rundt og lekte Ringenes Herre i området. Jeg var selvfølgelig Arwen om det var noen tvil. For å toppe kransekaka svømte delfinene rundt oss. På kvelden var det reker i fleng, og litt godt drikke nederst i koppen. PERFEKT dag (utenom at jeg tråkka på en kaktus).  Ahh, I love my life.







Nå er jeg akkurat tilbake fra min første og siste Rotary presentasjon i  den ene sponsorklubben min, og på torsdag reiser jeg tilbake til Atlanta, for å møte Christians beste venner fra Wales. Sola skinner, luftfuktigheten er tilbake, og kjolene klistrer seg til rumpa som en magnet på et kjøleskap. Sommeren er tilbake for fullt i Georgia! :-) Tata



Merete

1 comment:

  1. Jeg imponert:) Du får virkelig maks ut av dette året i utlendighet.

    Mamma

    ReplyDelete