Jan 10, 2011

THE FALCONS

Rett etter jul, satte jeg nesa inn til Atlanta igjen, da Chalky’s vertsfar hadde klart å trylle fram to american football billetter i suiten til general manager av the Falcons, Thomas Dimitroff! Vi fikk være på bana med spillerne mens de tullet rundt og varmet opp, og det var en kjempeopplevelse. Og for de som ikke var klar over det, spillerne er MASSIVE!


Oppe i suiten var nok skillet på den sosiale rangstigen stort mellom oss og storfolka, men alle var koselige og vi nøt opplevelsen. Man føler seg litt ydmyk når man oppleve slikt, når det er 70 000 blodfans på benkene som ville gitt oss en kraftig vinge for å være i våre sko.

Her later jeg som jeg at jeg glir lett inn.

The Falcons

Vi hadde en kjempekveld på kamp, men etter kampen var det kun en ting i hodet våres: morgendagen. Roadtrip til Florida! Woop woop.

Desember fortsettelse følger...

Merete

7 comments:

  1. Så rått! ;) Så utrolig mye gøy du opplever a! :) Gøy "over there" ?;)

    ReplyDelete
  2. Ja, får oppleve så mye spennende her! Jeg stortrives. Er på farten hele tiden, og har det det veldig gøy! Alt bra hjemme? Hørte du virkelig har satt igang med Fitness trening? :)

    ReplyDelete
  3. Rått da=) Skjønner jeg godt, skulle vært i USA en tur:) Alt bra her, trener til Fitness Five i sverige, det er i mai/juni:) Link til "fitnessbloggen" der det står "KP sa..." btw=)

    ReplyDelete
  4. Åheidu, nå var du skikkelig trent! Svær jo, KP! Kult med Fitness Five, blir spennende!
    USA kan du alltids få til vet du!!;)

    ReplyDelete
  5. Ikke så mye større, 8kg tyngre enn i sommer ca. bildene i "header`n\banneren" veit ikke hva d heter, er fra våren 2010 da.. men blir spennende=) Hadde vært rått me en USA tur, se om d skjer en gang:P Om je kommer meg dit vil jeg sikkert bare bli der:P

    ReplyDelete
  6. På bildet ved siden av han Marcos Chacon syns jeg nå du ser ganske så svær ut jeg da men ;) På god vei til toppen du nå! Ja, det må du få til. Det kreves veldig mye av en for å spise sunt hele tiden her, når man ikke har bil og kjøkken(hvertfall i Georgia!), så spørs nok om du hadde savna Norge etterhvert! Elsker USA, men skal bli godt å komme tilbake til Europa og! :-)

    ReplyDelete
  7. bare bildet som lurer:) han er ikke veldig høy, men han er sjukt mye større en det ser ut som på bildet!:S Laaaaaaangt*1000 igjen til no topp;) Må jo ha kjøkken! =S Måtte ha bodd ved Gold`s Gym eller no jeg, og hatt kjøkken!:P

    ReplyDelete