Jan 26, 2011

Januar



Tida flyr forbi, og nå er januar snart over. Siden sist har det blant annet snødd(!) i Georgia, skolen har begynt og treninga er i gang. Jeg har vært en langhelg i Atlanta med GRSPs, hvor vi har festet i bra stil på Harry Potter slottet av et universitet, Oglethorpe. Forrige helg kom Christian ned til GCSU, hvor vi blant annet gikk på baskeballkamp og feira bursdag til en venn på ekte collegevis. Helgene har bestått av alt fra overflomming av leilighet til revning av dressbukser. Jeg liker USA.




Skolen har som sagt starta på igjen, og det med stormfart. Timeplanen dette semesteret er jeg ikke like fornøyd med som forrige, da jeg er Freshman og må velge klasser sist av alle (når alt er opptatt!). Jeg har ernæring, hard bodies, kunst, engelsk (med en ordentlig eklektisk og sarkastisk professor, et sant funn!) og computer science. Computer science var strengt tatt for å fylle opp timene, det kræsjer til og med med pilates timen som er en irritasjonsfaktor. Positivt er at dagene ikke er lange, og det blir alltid tid til trening! Jeg trener 5-6 ganger i uka nå, noe som er kjempebra for ryggen! Jeg har slitt masse med den mot slutten av ferien og frem til nå, men med en god ryggrutine i treninga hver dag så blir den mer og mer stabil. (Ps: søster'n, du må gjerne sende litt mer kinesiology tape! :-)


Mardi Gras i New Orleans og Spring Break er i planleggingsprosessen, og flere spennende helger kommer framover. I kveld skal jeg på middag med svenskene på skolen, så da får jeg øvd litt mer på svorsken! Håper alt står bra til i bygd og by! Tata


Merete

2 comments: