Feb 7, 2011

Cartersville & the Future

Forrige helg samla rundt 20 GRSP seg I Cartersville, en weekend arranger av vår kjære danske Caroline (hun har forresten verdens herligste latter- jeg må putte opp en film en gang). Vi besøkte flere gode museum, deriblant et galleri av Ansel Adams for kunstkjenneren av dere der ut. Vi var også på trylleshow, hvor jeg ble valgt til å være frivillig i den kjente ”spidde-personen-i-boksen” illusjonen. Herlig og harry! Søndag fikk vi også skutt litt i ekte amerikansk stil med en ekte sørstats mannemann som instruktør. Både pistol på blink og rifle på leirduer fikk en oppfriskning før jeg satte turen innover til Atlanta igjen. Er dog syk nå, og uten verken senga hjemme eller mammas omsorg blir syketilværelsen noe trist. Heldigvis er Christian supermann med englevinger, så det trasker og går mot bedringens vei.


 


 
Forhåpentligvis er formen på plass til neste helg, for da farer det til GRSP Unofficial Conclave 3, som jeg har enorme forventninger til. Nok en gang har vi studentene leid stor hytte og har GRSP Olympics, Gourmetmat og masse gøy å se frem til!


Billetten hjem er booka til 18 mai, så en velkomstkomité forventes på Gardemoen. Utrolig merkelig å tenke på at jeg om 100 dager sitter på flyet hjem. Blandede følelser, men jeg har flere store utflukter før den tid, og har uansett spennende planer igjen fra høsten, så jeg krysser fingra for at jeg ikke går på en altfor stor smell når jeg kommer hjem- så på den lyse siden: så herlig det skal bli å møte alle igjen! I dag fikk jeg også mitt første skoletilbud for neste år. Durham University i England ga meg unconditional offer, jippi! Håper på at tilbudene fortsetter å renne inn, så jeg får bare smøre tålmodigheten med en real smørkladd og vente i spenning. England, here I come.

 Merete

No comments:

Post a Comment