Jan 9, 2011

JULEN

Er en stund siden sist jeg har oppdatert her, så jeg tror jeg deler opp desember i litt flere innlegg. Først kan jeg plapre litt om min amerikanske jul! Første dagene etter San Francisco fikk jeg blant annet være med Christian og hans vertsmor å gå dør til dør med julegaver til flyktninger i Atlanta- en opplevelse jeg satte veldig pris på. Deretter tok turen hjem til min vertsfamilie hvor jeg tilbrakte juledagene med herlige folk, god mat. Vertsmor Lori tok helt av i julegleden. Gøy å se henne løpe rundt i nisselue og snømannspysjamas, mens hun trallet julesanger og lagde mat- det var ekte julestemning. Ellers ble mye tid brukt på skype med familien og venner, skal innrømme at den 24 satt hjemlengselen inn. Jeg har fått flere gaver fra Norge, som var veldig koselig, og den gøyaleste var vel da jeg fikk ”Lillo” veiskiltet sendt over fra min kjære bestevenn, tapa inn i duct tape naturligvis. Haha, genialt!



Håper julestemninga i Norge ikke slo feil. "Snøen" her var såpebobler fra snømaskinene i Atlanta.


Lillo pryder nå veggen på dorm rommet!

Desember fortsettelse følger...

Merete

No comments:

Post a Comment