Oct 5, 2010

Oktoberfest in the USA!

Hei igjen! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne slik at jeg kan få frem hvor ellevilt fantastisk jeg har hatt det i helga. Torsdag farta jeg inn til Atlanta og fredag var det full rulle mot Oktoberfest nord i Georgia, roadtrip style. Helen er en ”tyskerby” som jeg så fint fikk sagt til a mor, og er preget av tysk tyrolerstil og har hele den folkelige kulturen; mat, øøl, musikk+++ 



Rundt 30 stykker fra stipendsklassa møttes på en campingplass, og fra der har helga vært et herlig kaos fylt med gledesfylte mennesker, en tur som jeg har elska hvert minutt av- alt i fra dansing midt i Helen, bålkos på campingplassen, diverse røverhistorier til herlig underholdning på pianobar av min talentfulle venn Chalky. Stemningen har vært på topp hele veien, og jeg har kost meg mer enn jeg klarer å fatte. Jeg stopper der, for jeg har ikke godt nok norsk vokabular til å forklare ytterligere. I tillegg vil jeg spare dere fra å måtte gi meg en vinge når dere ser meg igjen, da jeg har vært irriterende positiv i dette innlegget! Kort oppsummert: desidert beste helga i USA so far, og jeg skal love deg at det sier litt!

Roadtrip in the USA
 x, Merete

2 comments:

  1. Blir i godt humør av din entusiasme:)Ser ut som du er i et høyt aktivitetsmodus, ikke ulikt dine søstre. Kos deg videre! Klem fra Tan-B

    ReplyDelete
  2. Nærmer seg amaziiiing AWESOOOOME nivå, nå Litlsis! Så blir det amerikaner av deg og:)

    ReplyDelete