Oct 26, 2010

Sommerdager i Savannah

Torsdag fikk jeg besøk av tre svenske GRSP studenter, og fredag tok vi en roadtrip ned til kystbyen Savannah. Her har vi gått i Savannahs vakre gater, vært på fraternity halloween fest, kost oss på stranda (Nærmer seg november sa du?), cruisa rundt i båt, prøvd østers for første gang, middag på Olive Garden etc etc. Til sammen var ti GRSPs som samlet seg på Armstrong University, og vi har hatt en aldeles strålende helg. Der vi samles skapes magemuskler og ansiktsrynker i massevis da vi smiler og ler så mye at de vi møter på må tro vi er litt enkle i toppen. Ingen fare, vi sjarmerer alle amerikanere i senk uansett.




Flere har lurt på om jeg vil bli boende her. Rull inn og ta deg en bolle, jeg vender tilbake til Europa! Jeg skal oppleve det jeg kan i år, så farer det på nye og spennende eventyr til neste år. Hvor og hva, det er jeg ikke sikker på enda. Jeg tar med glede i mot inspirasjon!

PS: Ta det med ro, jeg er fremdeles den samme manisk depressive personen, men mine "ups" varer bare litt lengre og går gjennom taket om dagen! Nyter livet sånn stortsett.


Merete

No comments:

Post a Comment