Nov 7, 2010

Electric Feel



Hei og hopp! De siste ukene har gått i ett. Helgene har vært spennende og travle, og ukedagene har bestått av MYE siste liten skolearbeid. Gjennomsnittelig søvn er for tiden 5 timer natta. Har blitt forkjøla som fy og ryggen krangler, så en liten avslappende ferie hadde gjort seg (det kommer snart, tjohoo), høsten har nemlig kommet og jammen blir det surt og kaldt her og!

Kuleste japaneseren, Mayu, og meg på International Day på skolen.
 Forrige helg besto av Atlanta tur og halloween feiringer her på GCSU, og denne helga var det studentweekend med stipendsklassa i Sandy Springs. Jeg bodde hos en ung Rotary familie sammen med Cat fra Danmark, og for noen interessante og koselige mennesker de var! Hit vender vi garantert tilbake. De hjelper meg også med å finne et godt selskap for fallskjermhopping, så det blir veldig spennende. Sammen med stipendsklassa har vi farta rundt på de største turiststedene i Atlanta (ikke min greie i det hele tatt, men hadde bra folk med meg), avslapning i jacuzzi og ikke minst klatring i innendørs klatrehall. Det var kjempegøy å få på seg selen igjen. Er lenge siden nå.

GRSP in ATLANTA!

Ansley, Claudia (min superkule roommate) et moi ute på Hallooween.

I klatreveggen på YMCA i Sandy Springs. Kjempegøy!
Er nå utrolig trøtt og sliten- våkna opp uten stemme, og klarte for litt siden å skru på tv’n med en banan mens jeg tok en bit av fjernkontrollen. Skar tæl.

California Dreamin',
Merete

 

No comments:

Post a Comment