Sep 28, 2010

Hjertelig gjensyn!

Kjære besteste mamma'n min, TUSEN HJERTELIG TAKK! Tror du jeg var ekstatisk på vei til timen i dag? Ja! I psykologien forsøkte jeg å lirke opp pakka jeg nettopp hadde henta på postkontoret. Da jeg så innholdet klarte jeg ikke å holde tilbake gledesknis, noe som resulterte i at 40 elever snudde seg og stirra i det jeg tok opp en makrell i tomat boks og en lompepakke med et fårete smil om munnen.



Cadeau pour moi!
 Den elskede Norwegian, Gjøvik lompe, makrell i tomat, sølv ekstra, kinder maxi, et rykende fersk Se og Hør (som jeg vanligvis bare leser hos bestemor, hehe). Jeg er så glad. Kanskje det ikke høres mye ut, men alle som har bodd i utlandet over en periode vet hva jeg mener.                                
                                           Jeg ELSKER norsk mat!
Her oser det nordmann!

Dagen i dag begynte med weight training class, så vanlige timer i tillegg til at jeg har to treningsklasser etterpå, et møte samt essayskriving. Endelig klarer jeg dips uten å ta av vekt, så treninga går fremover! (stolt Marte?) Ellers har jeg satt opp timeplan for neste semester som jeg skal dele med dere litt senere. Det her kan jeg love dere blir SPENNENDE! I morgen skal jeg blant annet på kajakk roll time noe jeg gleder meg til. Har utrolig masse å gjøre denne uka, men på fredag kobler jeg av med Oktoberfest. Tjopp tjopp!

x, Merete



3 comments:

  1. ALLTID STOLT!! (I god mamma-svar-stil), men EKSTRA stolt naa! Neste ut er vel progresjon med dipsbelte?? OG JA, jeg vet alt om aa digge pakkene mamma sender, neste gang haaper jeg hun sender mer risengrynsgroet!!:) Hiiiint

    ReplyDelete
  2. Ditto ditt arbeidsjern!:-) Takk takk, føler progresjonen strømme over meg. Ja, neste ut er dipsbelte, vent å se. Skal gjennomgå tester for bodyfat, muscular endurance, cardiovascular endurance- vo2, cholesterol og alt det der snart. Og ved slutten av semesteret skal jeg gjennomgå det igjen og sammenligne. Spennende! :-)Oi, risengrynsgrøt ja. Kaster meg på den! Sitter nå og spiser lompe med ost. Lykke!

    ReplyDelete
  3. Mamma er rørt over hvor lite som skal til for å få frem lykkefølelsen hos dere i utlendighet. Risgrøten er snart på tur:) Akkurat hjemme igjen fra en uke leirskole nå og dyktig sliten men absolutt fornøyd, ja -jeg klatret til topps og ja - jeg rappelerte og nei - denne gangen tok jeg ikke huska.

    ReplyDelete