Sep 23, 2010

Campus og Dorm

Hei igjen kjentsfolk! Har fått litt etterspørsel ang. bilder fra campus og rommet mitt, så på søndag tok jeg en liten tur rundt på campus. Jeg har aldri vært her på en søndag tidligere, og det var så stille! Utrolig merkelig. Er jo vant med at det kryr av folk her... Litt ekkelt. Så gikk det opp for meg; det er kirkedag. Jeg bor i bibelbeltet i USA, så jeg skulle tro jeg hadde merka det tidligere, men alle jeg bor med er agnostiske og de fleste jeg er sammen med på helg er internasjonale og har ikke de tradisjonene, så der ser man. Likevel har jeg mål om å være med i en gudstjeneste, the gospel kind! 
Dette liker vi!

Bygningen til venstre krever at jeg betaler skatt!!!

Her må du sykle eller gå! Det liker vi.

Jeg vet ALLTID hvilken tid det er.

En liten smakebit av parken på Front Campus- Koselig sted å være!

Mange flinke kunstnere her!

Noen Residence Halls. Jeg bor til høyre for bildet.

Jeg vil egentlig ikke vise rommet mitt, da det ikke er helt meg. Men jeg har et typisk amerikansk dorm rom, så jeg får vel dele litt collegetradisjoner med dere. NB: Ghandi var en god idé til å begynne med, men nå bare stirrer han intenst på meg. 


Se Ghandi stirrer på deg.

Liten sneakpeak i mitt walk in closet.
(Egentlig viser jeg dere dette bare så dere kan se plakaten som er den kuleste i verden!)
Altmuligkroken.
Kommer tilbake senere med litt mer USA snadder, men nå må jeg pakke, da jeg skal besøke noen venner som går på college i Atlanta i helga. Gleder meg! Hei og hå.


Merete

No comments:

Post a Comment