Aug 26, 2010

Nå blir jeg sterk!

Halloen,


Nå sitter jeg og skjelver litt i armene, akkurat hjemme fra weight training class, der jeg så klart savna min kjære pumpevenn Kjersti Linnes. Bytta ut Model UN (politikk klasse) med litt mer trening, så nå er timeplanen perfekt! Nå trener jeg 1-2 ganger hver dag på hverdagene og syns det er kjempegøy da det er så gode treningsmuligheter her, men jeg kjenner at det er litt hardt for kroppen å gå ut så hardt så fort. Hadde ikke hatt noe i mot gratis massasje etc. for å si det sleeekk. Jeg spiser som en helt, og uka etter neste uke starter jeg på en kolesterol diett (som er nesten slik jeg spiser nå) som varer semesteret ut gjennom Personal Health & Fitness klassa mi, så kanskje jeg kommer i mitt livs form her, hvem vet. Jeg skal gjennomgå diverse treningstester, blodprøver etc. ved slutten av semesteret- gleder meg! Jeg håper at det jeg gjør for å trene riktig i forhold til ryggen holder. Kryss fingrene for meg. :-) Nå skal jeg slappe av litt før jeg må til time, og lade opp til kveldens zumba time med verdens støleste, stiveste lår. Gøy gøy!


xx, pumpa Merete

1 comment:

  1. Åå :) Stolt av deg! Jeg savner deg også, Metta.
    Har dessverre ikke kommet like godt i gang, men kommer sterkere tilbake!
    Go pumpegirls'a!

    ReplyDelete