Aug 14, 2010

I heart college

På onsdag måtte jeg sende Tora ut i den store verden, mens vertssøstra mi Ansley og jeg flytta inn på Georgia College & State University. Jeg bor i Sanford Hall, en kjempefin bygning, og vi har tydeligvis fått et at de største rommene, GREAT! Roommaten min, Claudia, er supergrei, så det her kan ikke gå galt! Campus her er nydelig, og selv om jeg ble fortalt at det var en ganske liten skole, så skal jeg love deg at når 7000 stykker bor på skolen og jeg må ha et turistkart for å komme meg rundt så er det ikke så liten for en stakkarslig totning!



Jepp, er det mer enn typ 3 min å gå så kjører de.
Ved Residence Halls der jeg bor
Sanford Hall, Yay!
En sorority var ferdig med rekruttering og skreik som bare sororitys kan!
Typ slik er alle bygningene, og det er er MANGE av dem. Flere bilder kommer!


Eneste nedturen så langt er jo den beryktede maten; om de ikke friterer det, heller de en kilo sukker i det. På orientation på skolen i overigår fikk vi beskjed om at vi ikke trengte å spise frokost for vi fikk det; og voila der sto jeg med en frokostsjokolade og en halv banan! Jeg savner bestemors hjemmebakte brød…

I overigår var jeg på fest hos noen venner av Ansley, de er alle så morsomme å være sammen med her. Plukket også opp et spill vi må teste ut når jeg kommer tilbake, vennegjengen! tjoho. Kjempegøy kveld.

Ansley, Casey og meg
Patrick og meg spiller litt pong


Ellers har jeg fått adresse her:

Merete Fagerheim
Campus Box 1827
P.O.Box 1000

Milledgeville, GA 31061-1000
USA

Send gjerne kort og brev om du føler for det! Det setter jeg stooor pris på!




Nå skal jeg ut på Bobcat Market og se om jeg ser litt kule klubber og organisasjoner jeg kan melde meg inn i. Talk to y'all later!

Merete (Mellie)

No comments:

Post a Comment